ONLINE WEBINÁR ZADARMO
Budúcnosť riadenia zásob pre RETAIL

…ako mať správny sortiment, na správnom mieste, v správnom množstve a načas?


Tou najväčšou výzvou firiem v RETAIL biznise je ako zabezpečiť, aby mali na obchodoch dostatok tovaru, ktorý ľudia chcú a hlavne načas. A to bez generovania zbytočných nadzásob.

KEDY / KDE / KTO

24.11 / 14:00 -15:00

ONLINE

ING. MGR. Tomáš Vradian

Prihlásenie

    Ako sa to snažia dosiahnuť?

    Odhadnúť budúci predaj a na základe toho nakúpiť a rozalokovať tovar na obchody.

    Má to ale jeden veľký háčik!

    Či už objednávate intuitívne, využívate jednoduché priemery, MIN-MAX modely alebo sofistikovanejšie štatistické metódy na odhadnutie budúceho predaja, narážate na jeden kľúčový problém => SÚ NEPRESNÉ.

    A táto NEPRESNOSŤ spôsobuje gro všetkých problémov v riadení zásob v RETAIL biznise:

    ✅ Výpadky tovaru | ✅ Nadzásoby a mŕtve zásoby | ✅ Nesprávne rozdistribuovaný tovar na obchody | ✅ Cash-Flow problémy | ✅ Plné regále či sklady tovaru, ktoré nikto nechce | ✅ Nutnosť prevážať tovar medzi obchodmi | ✅ Problémy s expiráciami či odpisy | ✅ Strata zákazníkov => stagnácia biznisu

    Čo odporúčame?

    Tento webinár vám ponúkne nástroje, vďaka ktorým už nebudete odkázaný len na priazeň osudu, dobre vyleštené veštecké gule a na náhodu, či sa to tento krát trafí alebo nie.

    Predstavíme vám kontrolný mechanizmus na riadenie zásob BUFFER MANAGEMENT ako aj ďalšie nástroje, vďaka ktorým budete vedieť flexibilne reagovať na zmeny v predaji či spoľahlivosti dodávateľa, zefektívnite a zautomatizujete celý proces riadenia zásob a eliminujete problémy, s ktorými dennodenne bojujete.

    KEDY / KDE / KTO

    24.11 / 14:00 -15:00

    ONLINE

    ING. MGR. Tomáš Vradian

    Prihlásenie