ČO SA DOZVIETE?

Aké kroky, metódy, nástroje a procesy je potrebné zaviesť v Retaili, aby sa na prevádzkach nachádzal vždy ten správny tovar, v správnom množstve a hlavne načas?

Predstavíme vám nástroje, ktoré vám pomôžu efektívne riadiť, kontrolovať a manažovať váš sortiment na každom jednom koncovom bode predaja.

Ako minimalizovať výpadky TOP produktov a tvorbu nadzásob a mŕtvych zásob na obchodoch

Prečo je dôležité centralizovať riadenie zásob a nákupné oddelenie?

Ako zautomatizovať riadenie zásob a objednávanie tovaru a čo vám to prinesie?

Predstavíme vám kontrolný mechanizmu na riadenie zásob Dynamický Buffer Manažment, vďaka ktorému budete schopný vybalansovať a dostať pod kontrolu zásoby v celom dodávateľskom reťazci – od centrálneho skladu, cez regionálne sklady, až po jednotlivé prevádzky.

Ako vďaka vysokej kontrole, vizibilite, metrikám a automatizovanému reportingu, budete schopný na dennej báze sledovať a manažovať celý dodávateľský reťazec?

Rady a tipy, ktoré viete vo vašej firme hneď využiť

PREČO BY MAL BYŤ PRE VÁS TENTO WORKSHOP ZAUJÍMAVÝ?

Jednou z najväčších výziev firiem v RETAIL biznise je ako zabezpečiť, aby mali na obchodoch dostatok tovaru, ktorý ľudia chcú a hlavne načas. A to bez generovania nepredajných alebo pomaly točiacich sa zásob.
Napriek tomu, stále aj v dnešnej dobe, veľa firiem v RETAIL biznise si myslí, že riadiť zásoby zvládnu aj decentralizovane, manuálne, intuitívne, prípadne na základe jednoduchých štatistických prepočtov (priemerov).

Tento alarmujúci fakt dokazujú aj nasledujúce štatistiky:

1. Priemerná presnosť odhadov predaja (Forecast Accuracy) v Retail biznise sa pohybuje okolo 63%!!! Práve nízka presnosť odhadov predaja je považovaná za hlavný faktor výpadkov tovaru, nárastu skladovacích nákladov z dôvodu držania veľkého množstva nevýkonných produktov na skladoch a znížený servis level
2. 46% malých alebo stredne veľkých firiem (SMB) nevyužíva žiadne sofistikované nástroje na riadenie zásob a riadia zásoby prevažne manuálne a intuitívne
3. 24% malých firiem riadi zásoby metódou pero-papier

Dobrá správa, ale je, že:

1. Vďaka nástrojom zameraným na zvýšenie vizibility a kontroly v riadení zásob a systematickou a procesnou prácou s jednotlivými (najmä kľúčovými) produktami, je možné zvýšiť presnosť riadenia zásob z 63% na 95%!
2. 75% opýtaných profesionálov pohybujúcich sa v oblasti Supply Chain, cíti absolútnu nevyhnutnosť zlepšiť fungovanie a procesy v oblasti riadenia zásob a sortimentu
3. Vďaka zavedeniu efektívnych nástrojov na riadenie zásob a sortimentu dosiahli firmy zníženie úrovne zásob až o 35% bez negatívneho dopadu na dostupnosť tovaru a zvýšenie servis levelu o 65%!
Aký dopad to má na firmy? => Výpadky tovaru!… Plné regále či sklady ležiakov… Nesprávne rozdistribuovaný tovar na obchody… Nutnosť prevážať tovar medzi obchodmi (cross-shipping)… Problémy s expiráciami či odpismi… Tlak na Cash-Flow… Rastúce náklady…
Ak vám to je povedomé, nemáte riadenie zásob pod kontrolou a tento Workshop je práve pre vás.
Tento Workshop vám ponúkne rady a tipy, implementované v mnohých úspešných obchodno-distribučných firmách, ktoré vám pomôžu okamžite zvýšiť kontrolu a vizibilitu nad vašimi zásobami.
Ukážeme vám metódy, nástroje a procesy, vďaka ktorým už nebudete musieť neustále hasiť požiare v sklade, výpadky tovaru a generovať ležiaky a nepredajné zásoby.

PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA

Krok po kroku vám popíšeme ako aj vďaka efektívnemu riadeniu zásob a sortimentu sme v priebehu 6 mesiacov dosiahli vo firme nasledovné výsledky:

medziročný nárast tržieb o 6%, pri celkovom poklese zásob o 13%,

97,5% dostupnosť tovaru pri 1,7% stratených predajoch (vypadnuté tovary majú minimálny vplyv na predaje)

2-násobné zlepšenie obrátky tovaru

výrazne zlepšenie návratnosti investície (ROI) – o 52% vyšší zárobok na 1 investované euro do zásob

1 človek riadi zásoby na centrálnom sklade aj doplňovanie tovaru na prevádzky, pred tým ich bolo 7

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

Workshop je ideálny pre majiteľov, konateľov, vedúcich pracovníkov a nákupcov maloobchodných spoločností. Zástupcovia veľkoobchodných spoločností sú vítaní tiež.

Kto vás workshopom prevedie?

Workshopom vás prevedie Ing. Andrej Čatajský, Managing director spoločnosti Simplicity consulting s.r.o., v ktorej pôsobí ako certifikovaný konzultant Teórie obmedzení so zameraním na riadenie zásob a sortimentu v maloobchodných a veľkoobchodných firmách. Je členom celosvetovej organizácie TOCICO. Pomáha organizáciám riadiť zásoby a sortiment systematicky, procesne a pomocou know-how.

ČO SA O NÁS HOVORÍ

Jiří Bezděk

Majiteľ EURO-NÁŘADÍ

„Viditelné snížení zásoby na testovacích dodavatelích již v pilotním provozu při zachování vykrytí. Automatizace odesílání vydaných objednávek na základě nastavených parametrů. Uchopení procesů nákupního oddělení konceptuálně. Promyšlená koncepce průběhu implementace.“

euronaradi

Jozef Jarábek

Head of Purchasing SoS electronic

„V SOS electronic sme softvér na riadenie zásob STOCK-M zaviedli kvôli lepšiemu manažmentu zásob s cieľom dosiahnuť lepšiu optimalizáciu skladových zásob, zvýšenie efektivity jednotlivých nákupcov a v neposlednom rade zlepšenie cash-flow, nárast tržieb zvýšením dostupnosti tovarov a navýšenia obrátky tovarov. Nejedná sa o zmenu zo dňa na deň, je to dlhodobý proces, ale u nás funguje a sme s ním spokojní.“

SOS electronic s.r.o.

Tomáš Sipos

CEO NuSpring

„Naša spoločnosť je nadmieru spokojná so službami a produktami, ktoré poskytuje spoločnosť Simplicity consulting s.r.o. Spoločnosť nám pomáha riadiť zásoby. Dosiahli sme značných zlepšení v riadení zásob, čo má významný dopad na naše neustále rastúce tržby a pozitívny Cash-flow.“

nuspring

VIAC INFORMÁCIÍ

KEDY | KDE

Kde: NITRA
Kedy: 23.11.2023
PREZENČNE (od 9 hod do 16 hod) |  CENA: 250€ + DPH
Špeciálna ponuka pre vás: Pri účasti 2 (a viac) zamestnancov z 1 firmy, vám ponúkame 20% zľavu!

PLATBA

Cena je uvedená bez DPH. Prevodný príkaz – na základe vystavenej Proforma faktúry. Proforma faktúra sa zasiela na uvedený e-mail pred uskutočnením akcie a hradí sa bankovým prevodom. Po skončení workshopu vám zašleme faktúru na uvedený e-mail.

PODMIENKY ÚČASTI

● Pre účasť na workshope je potrebné sa vopred zaregistrovať vyplnením registračného formulára.
● Svojou registráciou súhlasíte s využitím vami uvedených údajov pre marketingové a obchodné účely spoločnosti Simplicity consulting s.r.o.. Súhlas platí do odvolania.
● S poskytnutými osobnými údajmi bude zaobchádzané v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov.
● Organizátor si vyhradzuje právo na odmietnutie registrácie.

ÚČASTNÍCKE POPLATKY:

● Cena je uvedená bez DPH.
● Na základe vyplnenej registrácie vám bude zaslaná Proforma faktúra.
● Kapacita workshopu je obmedzená.
● Registrácia nadobúda platnosť po uhradení účastníckeho poplatku.

STORNO PODMIENKY:

● 7 dní pred začiatkom akcie je možné uskutočniť bezplatné storno.
● 3 dní pred začiatkom akcie sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny.
● 1 deň pred začiatkom akcie sa účtuje storno poplatok vo výške 75% z ceny.
● Pri neúčasti prihláseného účastníka na akcii sa účtuje storno poplatok vo výške 100%.
Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese: info@simplicityconsulting.sk.

REGISTRÁCIA NA WORKSHOP

Vyplňte registračný formulár nižšie, alebo napíšte na office@simplicityconsulting.sk.

    HET
    Výrobca kvalitných a pritom cenovo výhodných maliarskych farieb
    KINEKUS
    STAVBA / ZÁHRADA / NÁRADIE / KÚPEĽŇA
    Gutta_logo_3
    Dodávateľ diagnostických a medicínskych zariadení
    EURO NÁŘADÍ.cz
    EURO NÁŘADÍ – partner pro všechny stavbaře, řemeslníky, domácí kutily a zahradníky
    sos electronic
    Elektronické súčiastky a komponenty z overených zdrojov.
    Digitall
    PREDAJ A SERVIS MOBILOV, PRÍSLUŠENSTVA A SMART PRODUKTOVv
    Woodensky
    B2B veľkoobchod s elektro materálom
    Medaprex
    Výber tých najzaujímavejších výrobkov proti vráskam, proti padaniu vlasov, ale aj na zväčšenie pier či predĺženie rias.
    K-Store
    K-store – Stavebniny Raková pri Čadci
    DerKurier
    DerKurier je kuriérska služba s vnútroštátnym a medzinárodným pôsobením
    NuSpring
    E-SHOP – PRÍRODNÁ KOZMETIKA, EKODROGÉRIE A ZERO WASTE
    Trelo
    Trelo ponúka svojim zákazníkom služby opravy nákladných vozidiel a prívesov.