OPTIMALIZUJTE RIADENIE ZÁSOB

A RECESIA SA VÁS NETÝKA

WORKSHOP – 20.6.2024 – NITRA

Predstavíme vám kľúčové nástroje, vďaka ktorým budete dobre pripravení na dobré i zlé časy.

REGISTRÁCIA

ČO SA DOZVIETE?

Prečo efektívne riadenie zásob a sortimentu prekonáva aj recesiu

Aké kroky, metódy a procesy by mala zaviesť každá obchodno-distribučná firma, aby v prípade ekonomickej recesie nepocítila (alebo len minimálne) jej negatívne dopady

Aké nástroje by mala každá firma zaviesť, aby bola schoná okamžite reagovať na zmenené podmienky na trhu a získať tak obrovskú konkurenčnú výhodu oproti konkurencii

Prečo a ako správne nastavené metriky zohrávajú kľúčovú rolu v prekonaní hospodárskej recesie a aké metriky a kedy používať

Ako a prečo vás nepresnosti predpovedí spotreby môžu počas ekonomickej recesie úplne pochovať

Predstavíme vám kontrolný mechanizmus na riadenie zásob Dynamický Buffer Manažment, vďaka ktorému budete schopní vybalansovať a dostať pod kontrolu zásoby v celom dodávateľskom reťazci – od centrálneho skladu, cez regionálne sklady, až po jednotlivé prevádzky aj počas recesie

Ako vďaka vysokej kontrole, vizibilite, reportingu, metrikám a automatizovanému riadeniu zásob, budete schopní na dennej báze sledovať a manažovať celý dodávateľský reťazec a recesia sa vás tak dotkne len minimálne

Rady a tipy, ktoré viete vo vašej firme hneď využiť

PREČO BY MAL BYŤ PRE VÁS TENTO WORKSHOP ZAUJÍMAVÝ?

Dodávateľský reťazec zažil v posledných rokoch najväčšiu krízu od 2. svetovej vojny. Niektoré firmy či typy biznisov sa s tým popasovali lepšie, iné horšie, mnohé skončili.
Je preto namieste sa vážne zamyslieť nad tým, ako v budúcnosti v maximálnej možnej miere eliminovať negatívne dopady hospodárskej recesie. A treba začať v oblasti, ktorá bola najviac zasiahnutá a spôsobila firmám najväčšie problémy – v nákupe a doplňovaní tovaru a zásob.
Absolútne podceňovaná oblasť, ktorá v prípade neriešenia problémov, môže položiť aj väčšiu firmu na kolená.
A práve preto by si každá jedna firma mala uvedomiť, že riadenie zásob je jeden z najdôležitejších a zároveň jeden z najkomplexnejších procesov vo firme, ktorý často rozhoduje o tom, či podnik bude úspešný a zdravo prosperujúci (bez extrémneho zadlžovania sa) alebo nie.

V opačnom prípade, každý väčší výkyv na trhu, môže byť pre firmu fatálny!

Napriek tomu:

82% firiem skrachuje kvôli Cash-Flow

43% firiem riadi zásoby intuitívne, neprocesne alebo ich neriadi vôbec

24% malých firiem riadi zásoby metódou pero-papier

Aký dopad to má na firmy?

Dennodenná frustrácia, tlaky a stresy

Výpadky tovaru

Plné regále či sklady ležiakov

Nesprávne rozdistribuovaný tovar na obchody

Nutnosť prevážať tovar medzi obchodmi - cross-shipping

Problémy s expiráciami či odpismi

Tlak na Cash-Flow

Rastúce náklady

DOBRÁ SPRÁVA, ALE JE, ŽE:

1. Vďaka nástrojom zameraným na zvýšenie vizibility a kontroly v riadení zásob a systematickou a procesnou prácou s jednotlivými (najmä kľúčovými) produktami, je možné zvýšiť presnosť riadenia zásob z 63% na 95%, a to aj počas recesie.
2. 75% opýtaných profesionálov pohybujúcich sa v oblasti Supply Chain, cíti absolútnu nevyhnutnosť zlepšiť fungovanie a procesy v oblasti riadenia zásob a sortimentu. A to aj preto, aby boli lepšie pripravený na zlé časy a maximálne využili dobré časy.
3. Vďaka zavedeniu efektívnych nástrojov na riadenie zásob a sortimentu dosiahli firmy zníženie úrovne zásob až o 35% bez negatívneho dopadu na dostupnosť tovaru a zvýšenie servis levelu o 65%!

AK JE VÁM TO POVEDOVÉ, NEMÁTE RIADENIE ZÁSOB POD KONTROLOVU, TAK TENTO WORKSHOP JE PRÁVE PRE VÁS!

Tento Workshop vám ponúkne rady a tipy, implementované v mnohých úspešných obchodno-distribučných firmách, ktoré vám pomôžu okamžite zvýšiť kontrolu a vizibilitu nad vašimi zásobami.
Ukážeme vám metódy, nástroje a procesy, vďaka ktorým už nebudete musieť neustále hasiť požiare v sklade, výpadky tovaru a generovať ležiaky a nepredajné zásoby.

PRÍPADOVÁ ŠTÚDIA

Krok po kroku vám popíšeme ako aj vďaka efektívnemu riadeniu zásob a sortimentu sme v priebehu 6 mesiacov dosiahli vo firme nasledovné výsledky:

medziročný nárast tržieb o 6%, pri celkovom poklese zásob o 13%,

97,5% dostupnosť tovaru pri 1,7% stratených predajoch (vypadnuté tovary majú minimálny vplyv na predaje)

2-násobné zlepšenie obrátky tovaru

výrazne zlepšenie návratnosti investície (ROI) – o 52% vyšší zárobok na 1 investované euro do zásob

1 človek riadi zásoby na centrálnom sklade aj doplňovanie tovaru na prevádzky, pred tým ich bolo 7

PRE KOHO JE WORKSHOP URČENÝ?

Workshop je ideálny pre majiteľov, konateľov, vedúcich pracovníkov a nákupcov maloobchodných spoločností. Zástupcovia veľkoobchodných spoločností sú vítaní tiež.

Kto vás workshopom prevedie?

Workshopom vás prevedie Ing. Andrej Čatajský, Managing director spoločnosti Simplicity consulting s.r.o., v ktorej pôsobí ako certifikovaný konzultant Teórie obmedzení so zameraním na riadenie zásob a sortimentu v maloobchodných a veľkoobchodných firmách. Je členom celosvetovej organizácie TOCICO. Pomáha organizáciám riadiť zásoby a sortiment systematicky, procesne a pomocou know-how.

ČO SA O NÁS HOVORÍ

Jiří Bezděk

Majiteľ EURO-NÁŘADÍ

„Viditelné snížení zásoby na testovacích dodavatelích již v pilotním provozu při zachování vykrytí. Automatizace odesílání vydaných objednávek na základě nastavených parametrů. Uchopení procesů nákupního oddělení konceptuálně. Promyšlená koncepce průběhu implementace.“

euronaradi

Jozef Jarábek

Head of Purchasing SoS electronic

„V SOS electronic sme softvér na riadenie zásob STOCK-M zaviedli kvôli lepšiemu manažmentu zásob s cieľom dosiahnuť lepšiu optimalizáciu skladových zásob, zvýšenie efektivity jednotlivých nákupcov a v neposlednom rade zlepšenie cash-flow, nárast tržieb zvýšením dostupnosti tovarov a navýšenia obrátky tovarov. Nejedná sa o zmenu zo dňa na deň, je to dlhodobý proces, ale u nás funguje a sme s ním spokojní.“

SOS electronic s.r.o.

Tomáš Sipos

CEO NuSpring

„Naša spoločnosť je nadmieru spokojná so službami a produktami, ktoré poskytuje spoločnosť Simplicity consulting s.r.o. Spoločnosť nám pomáha riadiť zásoby. Dosiahli sme značných zlepšení v riadení zásob, čo má významný dopad na naše neustále rastúce tržby a pozitívny Cash-flow.“

nuspring

VIAC INFORMÁCIÍ

KEDY | KDE

Kde: NITRA
Kedy: 20.6.2024
PREZENČNE (od 9 hod do 16 hod) |  CENA: 250€ + DPH
Špeciálna ponuka pre vás: Pri účasti 2 (a viac) zamestnancov z 1 firmy, vám ponúkame 20% zľavu!

PLATBA

Cena je uvedená bez DPH. Prevodný príkaz – na základe vystavenej Proforma faktúry. Proforma faktúra sa zasiela na uvedený e-mail pred uskutočnením akcie a hradí sa bankovým prevodom. Po skončení workshopu vám zašleme faktúru na uvedený e-mail.

PODMIENKY ÚČASTI

● Pre účasť na workshope je potrebné sa vopred zaregistrovať vyplnením registračného formulára.
● Svojou registráciou súhlasíte s využitím vami uvedených údajov pre marketingové a obchodné účely spoločnosti Simplicity consulting s.r.o.. Súhlas platí do odvolania.
● S poskytnutými osobnými údajmi bude zaobchádzané v súlade so zákonom č. 101/2000 Zb. o ochrane osobných údajov.
● Organizátor si vyhradzuje právo na odmietnutie registrácie.

ÚČASTNÍCKE POPLATKY:

● Cena je uvedená bez DPH.
● Na základe vyplnenej registrácie vám bude zaslaná Proforma faktúra.
● Kapacita workshopu je obmedzená.
● Registrácia nadobúda platnosť po uhradení účastníckeho poplatku.

STORNO PODMIENKY:

● 7 dní pred začiatkom akcie je možné uskutočniť bezplatné storno.
● 3 dní pred začiatkom akcie sa účtuje storno poplatok vo výške 50 % z ceny.
● 1 deň pred začiatkom akcie sa účtuje storno poplatok vo výške 75% z ceny.
● Pri neúčasti prihláseného účastníka na akcii sa účtuje storno poplatok vo výške 100%.
Zmena osoby účastníka je možná elektronicky na adrese: info@simplicityconsulting.sk.

REGISTRÁCIA NA WORKSHOP

Vyplňte registračný formulár nižšie, alebo napíšte na office@simplicityconsulting.sk.

    HET
    Výrobca kvalitných a pritom cenovo výhodných maliarskych farieb
    KINEKUS
    STAVBA / ZÁHRADA / NÁRADIE / KÚPEĽŇA
    MedaPreX s.r.o.
    Výber tých najzaujímavejších výrobkov proti vráskam, proti padaniu vlasov, ale aj na zväčšenie pier či predĺženie rias
    EURO NÁŘADÍ.cz
    EURO NÁŘADÍ – partner pro všechny stavbaře, řemeslníky, domácí kutily a zahradníky
    sos electronic
    Elektronické súčiastky a komponenty z overených zdrojov
    Digitall
    PREDAJ A SERVIS MOBILOV, PRÍSLUŠENSTVA A SMART PRODUKTOV
    NuSpring
    E-SHOP – PRÍRODNÁ KOZMETIKA, EKODROGÉRIE A ZERO WASTE
    Woodensky
    B2B veľkoobchod s elektro materiálom
    Dumar_farebne_1
    KANCELÁRSKE A ŠKOLSKÉ POTREBY
    Gutta_logo_3
    Dodávateľ diagnostických a medicínskych zariadení
    Drevona_farebne_1
    NÁBYTOK OD SLOVENSKÉHO VÝROBCU
    Anvi Trade_farebne_1
    PODLAHOVÉ A LEPICÍ SYSTÉMY