Táto kniha je pre oblasť predaja a distribúcie tím, čím sa svetový bestseller „Cieľ“ stal pre oblasť výroby. Dr. Goldratt sa v knihe zaoberá kľúčovými problémami obchodných a dodávateľských reťazcov neschopnosťou predpovedať s dostatočnou presnosťou budúci dopyt, veľmi dlhou dobou dodávok (často oveľa dlhšími než sa očakáva), nákupom príliš malého množstva niektorých položiek a veľkého množstva iných, tým, ako súčasný prístup k logistike zaisťuje, že zásoby nie sú v distribučnom reťazci tam, kde je ich práve potrebné, a ponúka spôsob, ako presadiť potrebné zmeny v organizácii.
Aj napriek atraktívnym cenám a zaujímavým akciám sa Paul White, skúsený vedúci pobočky rodinného maloobchodného reťazca, už dlhšiu dobu stretáva s klesajúcou ziskovosťou svojho obchodu. Riešenie sa prekvapivo začína rysovať v okamihu, keď havária vodovodného potrubia donúti Paula a jeho manželku Caroline na vykonanie niekoľkých zmien v chode spoločnosti.
Zatiaľ čo sa všetci tešia na koniec núdzového stavu a obnovenie „starého poriadku“, objavia sa neočakávané správy z finančného oddelenia. Cesta k riešeniu, ktoré vyšvihne rodinný reťazec obchodov na výrazne ziskovú, razantne expandujúcu, medzinárodnú spoločnosť, je však ešte dlhá.
A brilliant book to understand the (winning) concepts of retail industry!
I like how this book grows the principles of ToC from scratch again, now starting at the other end of the supply chain.
This book applies The Theory of Constraints to retail management, warehousing, and supply chain efficiencies.
Rozhodnite sa, ktoré cookies chcete povoliť.
Toto nastavenie môžete kedykoľvek zmeniť. Môže sa ale stať, že niektoré funkcie už nebudú dostupné. Pre informácie o zmazanie cookies, sa obráťte na nápovedu vášho prehliadača.
ZISTIŤ VIAC O COOKIES, KTORÉ POUŽÍVAME.