TO AKO RIADITE SVOJE ZÁSOBY A SORTIMENT OVPLYVŇUJE CELÝ VÁŠ BIZNIS.

Bez ohľadu na to, či ste Retail, Veľkosklad, Distribútor alebo E-Shop, ak chcete dosahovať stanovené ciele, musíte efektívne riadiť zásoby a svoj sortiment.
Zásoby sú totiž motorom vášho biznisu.

✓ Prihláste sa na video-prezentáciu a krok po kroku vám ukážeme, čo je nutné zabezpečiť, aby ste vďaka efektívnemu riadeniu zásob a sortimentu rozbehli váš biznis na plné obrátky.
Prihláste sa na prezentáciu
MOBILONLINE
Odborník v oblasti predaja mobilov, tabletov a príslušenstva
KINEKUS
STAVBA / ZÁHRADA / NÁRADIE / KÚPEĽŇA
EURO NÁŘADÍ.cz
EURO NÁŘADÍ – partner pro všechny stavbaře, řemeslníky, domácí kutily a zahradníky
Woodensky
B2B veľkoobchod s elektro materálom
sos electronic
Elektronické súčiastky a komponenty z overených zdrojov.
Digitall
PREDAJ A SERVIS MOBILOV, PRÍSLUŠENSTVA A SMART PRODUKTOVv
NuSpring
E-SHOP – PRÍRODNÁ KOZMETIKA, EKODROGÉRIE A ZERO WASTE
K-Store
K-store – Stavebniny Raková pri Čadci
Táto video-prezentácia vám ukáže ako riešiť problémy, s ktorými bojuje v podstate každá obchodno-distribučná firma.

Pozrieme sa na to s akými problémami bojujete a prečo je nutné venovať zásobám a sortimentu zvýšenú pozornosť

Mnoho problémov, s ktorými bojujete majú pra-pôvod práve v tom ako sú zásoby a sortiment u vás riadené.
Zastagnovaný biznis, plný sklad tovaru, ktorý tam leží, problémy s Cashom. Toto nie je len problém trhu. Ak máte problémy s Cashom, vysoké záväzky, stovky tisíc či dokonca milióny v sklade namiesto na účte, predaje nerastú ako by ste chceli, no na druhej strane náklady rastú rýchlejšie ako si môžete dovoliť, to nie je len problém trhu. Ale interný problém.
To ako sú u vás zásoby a sortiment riadené má priamy dopad na fungovanie celej vašej firmy.
Preto sa spolu pozrieme na to s akými problémami bojujete.
Následne vám ukážeme, čo vám tieto problémy spôsobuje, a ako sa z týchto problémov vďaka efektívnemu riadeniu zásob a sortimentu dostať.
Ukážeme vám ako zvýšiť kontrolu a vizibilitu v riadení zásob.
A aké procesy a nástroje je nutné zaviesť.

Ako vytlačiť z vášho sortimentu úplné maximum

Každá firma sa snaží ponúkať taký sortiment, po ktorom bude vysoký dopyt. No nie každá firma to vie zabezpečiť.
Slabá vizibilita a kontrola spôsobujú, že firmy nie sú schopné včasne identifikovať, ktoré produkty vypadávajú, ktoré generujú vysoké nadzásoby, ktoré produkty tvoria gro ich portfólia a ktoré len ležia na sklade, držia peniaze a zaberajú miesto na sklade.
Na to, aby ste predávali sortiment, vďaka ktorému bude vaša firma neustále rásť, musíte mať zabezpečenú vysokú kontrolu a vizibilitu nad vašim portfóliom a správne nastavené a dodržiavané procesy v rámci riadenia sortimentu.
Predstavíme vám nástroj, vďaka ktorému budete vedieť sledovať či vám rastie podiel TOP predávajúcich sa produktov.
Rovnako vám bude neustále včasne signalizovať, že životný cyklus konkrétnych produktov sa blíži ku koncu a je potrebné sa ich zbaviť skôr ako bude neskoro.
Ukážeme vám nástroj a procesy, ktorý vám pomôžu robiť správne rozhodnutia ohľadne vášho portfólia.
Slabá kontrola, slabá vizibilita, absencia alebo nedodržiavanie procesov a pravidiel sú jeden z hlavných dôvodov, prečo firmy nemajú pod kontrolou riadenie zásob a sortimentu a tým pádom neplnia svoje ciele.
Paradoxne práve riadiť zásoby pravidelne, procesne a systematicky je zároveň jeden z najefektívnejších a najrýchlejších spôsobov, ako sa týchto problémov zbaviť.

Procesy – alfa a omega zdravého fungovania

„Ak chcete preniesť súčasné fungovanie procesov v sklade len do elektronickej formy, obvykle sa výrazného zlepšenia nedočkáte.“
Medzi tieto procesy patrí najmä práca s NOVINKAMI, VÝPREDAJ NEVÝKONNÝCH PRODUKTOV, PRÁCA S ALTERNATÍVAMI, PRÁCA SO SEZÓNNYMI PRODUKTAMI A NASTAVOVANIE CENOVÝCH AKCII.
Áno, nič nové pod slnkom. Každá firma to pozná, ale máloktorá má tieto procesy pod kontrolou.
Ak tieto procesy absentujú, sú zle nastavené alebo najčastejšie sa nedodržiavajú, má to obrovsky negatívny dopad na fungovanie celej vašej firmy.
Spolu sa na tieto procesy pozrieme a povieme si, prečo je tak dôležité im venovať zvýšenú pozornosť a ako vplývajú na výkonnosť vašej firmy.
Poskytneme vám odporúčania, ako tieto procesy nastaviť, okamžite aplikovať, vďaka čomu budete vedieť hneď zlepšiť vaše výsledky.

Ako dostať zásoby pod kontrolu

Predstavíme vám kľúčový nástroj, vďaka ktorému budete vždy vedieť čo máte objednať, kedy, kam a v akom množstve => Inteligentný algoritmus na riadenie zásob a sortimentu Buffer Management.
Buffer management je práve ten nástroj, ktorý vás bude dennodenne upozorňovať na to, ktoré produkty treba objednať, bude rýchlo reagovať na zmeny v predaji či správaní sa vašich dodávateľov a podľa potreby automaticky zvyšovať alebo znižovať úrovne zásob na každom jednom produkte, obchode či sklade.
Vďaka tomuto nástroju budete dosahovať okamžité ako aj dlhodobé výsledky a zlepšenia.
Buffer management funguje plne automaticky, využívajúc unikátny algoritmus vytvorený na základe manažérskej metodológie TOC.
Výsledkom toho je:
• plne zautomatizovaný proces riadenia zásob, objednávania,
• rast dostupnosti tovaru a tým zvyšovanie predaja a zisku
• zníženie nákladov (či už variabilných spojených s nákupom tovaru alebo fixných spojených so zvyšovaním ľudských či skladových kapacít)
• celkové zníženie nadzásob a zastavenie generovania nepredajných zásob, vďaka čomu dochádza k výraznému zlepšeniu obrátky tovaru, návratnosti investície a hlavne zlepšeniu Cash-Flow

Ako zautomatizovať riadenie zásob a sortimentu

Predstavíme vám profesionálny softvér na riadenie zásob a sortimentu STOCK-M.
StockM je vyvíjaný viac ako 15 rokov a je výlučne špecializovaný na oblasť riadenia zásob a sortimentu.
Ak sa špecializujete také dlhé obdobie, len na jednu oblasť, využívate vedu, aby ste nástroj zdokonalili, výsledkom je unikátny nástroj, ktorý eliminuje nedostatky, ktoré moduly na riadenie zásob integrované v ERP systémoch nedokážu.
STOCK-M práve využíva vyššie uvedené princípy a procesy riadenia zásob a sortimentu a umožňuje prepájať teóriu s praxou.
STOCK-M je práve ten nástroj, ktorý vám zabezpečí vysokú kontrolu, vizibilitu, automatizuje nastavené procesy, prenáša ich do praxe a automatizuje objednávanie tovaru.
Našim cieľom je, aby vaši ľudia nesuplovali objednávkový systém, ale aby prinášali firme vyššiu pridanú hodnotu!
Odmenou vám bude nárast tržieb, marže, stabilizácia variabilných aj fixných nákladov, dostanete Cash-Flow pod kontrolu a znížite zaťaženosť vášho tímu, a znížite stres.

Bonus na záver

Na záver vám ponúkneme možnosť zistiť ako by to všetko fungovalo u vás vo firme a čo by vám to prinieslo. Na mieru, len pre vašu firmu vám ponúkneme možnosť získať obrovské množstvo informácii a know-how. Zadarmo a nezáväzne.

PRIHLÁSENIE NA PREZENTÁCIU

Ukážeme Vám ako vďaka efektívnemu riadeniu zásob dosiahnete rýchly rast a konkurenčnú výhodu na veľmi dlhé obdobie!

Dozviete sa, aký koncept, procesy, metódy a nástroje využívame.

Dobrá správa je, že účasť na prezentácii Vás k ničomu nezaväzuje.

Vyberte si dátum a čas ktorý Vám najviac vyhovuje, a využite túto príležitosť hneď teraz.

november 2022
Po Ut St Št Pi
311234
7891011
1415161718
2122232425
28293012

Čo sa o nás hovorí

Jozef Jarábek – Head of Purchasing SoS electronic

V SOS electronic sme softvér na riadenie zásob STOCK-M zaviedli kvôli lepšiemu manažmentu zásob s cieľom dosiahnuť lepšiu optimalizáciu skladových zásob, zvýšenie efektivity jednotlivých nákupcov a v neposlednom rade zlepšenie cash-flow, nárast tržieb zvýšením dostupnosti tovarov a navýšenia obrátky tovarov. Nejedná sa o zmenu zo dňa na deň, je to dlhodobý proces, ale u nás funguje a sme s ním spokojní.

SOS electronic s.r.o.

Naša spoločnosť je nadmieru spokojná so službami a produktami, ktoré poskytuje spoločnosť Simplicity consulting s.r.o. Spoločnosť nám pomáha riadiť zásoby. Dosiahli sme značných zlepšení v riadení zásob, čo má významný dopad na naše neustále rastúce tržby a pozitívny Cash-flow.

Se Simplicity consulting spolupracujeme dlouhodobě. Pán Čatajský se umí podívat na záležitosti z různých pohledu a navrhuje řešení, která nebývají na první pohled zřetelná. Umí člověka dovést k nalezení slabého bodu ve firmě, na který je potřeba se zaměřit a zlepšit tím výkon celé firmy.

Cítime, že im ide o to, aby ich prístup u nás fungoval a nedávajú si servítku pred ústa keď vidia, že chceme obísť Teóriu obmedzení a rozhodovať sa na základe intuície.

Simplicity consulting Logo Blog

© Copyright 2022 Simplicity consulting